Щоденник молодого вчителя
Розкажу про себе
Прізвище |
Ім'я |
По батькові |
Домашня адреса: вулиця |
місто |
область |
індекс |
Домашній телефон |
Мобільний телефон |
Паспорт: серія № |
виданий |
Посвідчення № |
Закінчила |
Диплом № |
Спеціальність за дипломом |
Інші відомості |
школа, у якій я працюю
Адреса, телефон |
Директор |
Заступник директора |
Заступник директора |
З історії моєї школи |
МІЙ КОЛЕКТИВ
Мій колектив |
||
Прізвище, ім'я, по батькові |
Телефони |
Інші дані |
РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ
Початок І семестра |
Осінні канікули |
Кінець І семестра |
Зимові канікули |
Початок II семестра |
Державна підсумкова атестація |
Вихідні дні |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
1-й урок |
перерва |
перерва |
5-й урок |
2-й урок |
перерва |
перерва |
6-й урок |
3-й урок |
перерва |
перерва |
7-й урок |
4-й урок |
перерва |
Я ПРАЦЮЮ В ТАКОМУ РЕЖИМІ
І семестр |
|
|||||||||||||
Урок |
Година |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
|
|||||||
|
II семестр |
|||||||||||||
|
Урок |
Година |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
|||||||
РЕЖИМ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
на ________- __________навчальний рік |
1. Початок занять в ________год._________хв. |
2. І семестр: з _____________по __________ |
осінні канікули з ___________по____________ |
зимові канікули з____________по____________ |
3. ІІ семестр: з ___________по____________ |
весняні канікули з_____________по____________ |
ПОЗНАЙОМТЕСЯ: МІЙ НАСТАВНИК
прізвище, ім'я, по батькові |
предмет, який викладає |
категорія, звання |
контактні телефони (домашній, мобільний) |
ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ КЛАСУ
№ з/п |
Прізвище, ім'я учня |
Дата народження |
Захоплення, інтереси |
Відомості про здоров'я |
Місце роботи батьків |
Телефон |
СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по-батькові |
Місце роботи |
Телефон |
Доручення |
ЗАЙНЯТІСТЬ УЧНІВ КЛАСУ
№ з/п
|
Прізвище, ім'я учня
|
В школі |
Поза школою |
Участь в олімпіадах |
||||||
факультатив |
гурток |
секція |
учбова зайнятість |
естетичний розвиток |
спорт |
шкільна |
районна |
обласна |
||
УЧАСТЬ В АКЦІЇ «ЖИВИ КНИГО!»
№ з/п |
Прізвище, ім'я учня |
Вони бережуть підручники |
Вони псують підручники |
Кращі читачі бібліотеки |
Загальний бал |
|||||||||
місяць року |
місяць року |
місяць року |
І півріччя |
|||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
IX |
X |
XI |
XII |
IX |
X |
XI |
XII
|
|||
Я ПЛАНУЮ ВІДВІДАТИ УРОКИ
Вчитель |
||
Клас |
||
Дата |
||
Предмет |
||
Мета відвідування |
||
|
||
№ з/п |
Хід уроку (етапи, види роботи) |
Мої враження |
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ШКОЛА
|
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ Я
|
Перші кроки до її розв'язання
1. |
МОЇ ПЕРШІ ДОСЯГНЕННЯ
1. Авторські розробки:
№ з/п |
Назва розробки (дидактичні матеріали, тестові завдання, розробка уроку, сценарій тощо) |
Тема розробки |
Клас |
Чи відповідають проблемі, над якою працюю, в чому |
2. Публікації в пресі:
№ з/п |
Назва публікації |
Де надруковано |
Сторінки |
3. Виступи:
№ з/н |
Тема виступу |
Захід (вид заходу, його тема) |
Де, коли відбувся |
4. Призери олімпіад, конкурсів:
№ з/п |
Прізвище, ім'я учня |
Клас |
Предмет |
Захід, його рівень |
Коли відбувся |
Результат |
5. Особиста участь у конкурсах, змаганнях:
№ з/п |
Назва заходу, рівень |
Де, коли відбувся |
Результат |